Břicho

30. ledna 2017 v 18:07 |  Cvičení
Ahojky, hodně mladých i starších dívek má problémy s břichem. Mezi to nejdůležitější patří patří správná strava, takže omezit čokoládu a rozné sladkosti a vzít si třeba jablko, banám, hrušku... Cviky které sem dám jsou na posilování, zpevnění a po delší době by se mohly y vytvarovat břišáky (ale opravdu delší, né hned po týdnu ).

1. cvikem jsou zkracovačky
U tohoto cviku se nezvedá hlava ale trup do výšky cca 15 - 20 cm. Cvik děláme pomaleji. Při pokládání hlavy se nadechujeme a při zvedání hrudníku nahoru vydechujeme. Nejdříve se dělájí na pravou, poté nalevou (nebo obráceně) a nakonec dopředu. Pro začátek bych volila né hned od 50 a výš a dřít se co nejvíc to jde, ale pomali, třeba začít na 10 a zvyšovat po 5 nebo 10, to záleží jenom na vás, jak se cítíte.

Image result for sklapovačky

Na stranu

Image result for sklapovačky na stranu

2. spodní břicho
Nohy zvedáme nahoru a pokládáme směrem dolů (cca 10 - 20 cm od země), obět zvedneme. Nahoře je máme přibližně 2 až 3 sekundy.

Image result for zvedání nohou

3. hubnutí břicha
Jak už jsem psala, důležité je jíst zdravě!!! :) Nejíst moc sacharidů, sladkostí a tučných jídel. Samotným cvičením nikdy břicho (tuk na břiše) nezhubnete. Jen posílíte břišní svalstvo, které bude schované pod tukem.
Mít pěkně vyrýsované bříško není otázka týdnů, ale měsíců, kdy velmi záleží na tom, v jakém stavu je vaše břicho před začátkem diety a cvičení.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sweetbeauties Sweetbeauties | Web | 2. února 2017 v 17:11 | Reagovat

Hezký článek. :-) jen tak dál.

2 hanule hanule | Web | 3. února 2017 v 17:36 | Reagovat

děkuji :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama